Suport Hurom® Espanya

Gràcies a la nostra experiència i professionalitat, som capaços d’oferir un servei complet i personalitzat per satisfer les necessitats de cada client.

La nostra missió és prestar suport qualificat i oportú a tots els usuaris de Hurom, garantint la màxima fiabilitat i qualitat dels nostres serveis.

Escriu-nos:

asistencia@hurom.es

Truca’ns:

(+34) 984 040032

extractor hurom h310a extractor de jugo super compacto4

FORMULARI DE COMANDA DE SUPORT

Activeu el JavaScript al navegador per a poder completar el formulari.
Nombre y apellido
Privacy
RGPD

Perguntes freqüents

Compilem a les preguntes més freqüents.

On trobada o model dóna minha màquina?

El model del seu extrator està indicat en l’etiqueta localitzada sobre el cos del motor de la màquina.


On posso trobar o manual d’instruções del meu extrator?

Baix o manual em PDF dos següents models

H-100
H-200
H-300
H-310A
H-320N
M-100
H-AK
H-AE
H-AI
HW Professional
Serie DT
Serie HQ – HE – HH
Serie HP


Posso enviar minha màquina per a Hurom® per objeccion quan l’estiver fora dóna garantia?

Si. Podem reparar o substituir o produït per um cust fora de la garantia. O custo d’objecció pot variar.

Expliqui’ns per a mais informações sobre isso.


On posso comprar peces de reposição?

Visiteu nossa loja ou ligue per a nosaltres terem prazer em atendê-ho.


Qual é a garantia d’um extrator Hurom?

Oferim una garantia de motor de 10 anys i una garantia de peces de 2 anys per a tots els models de Slow Juicer només s’adquireixen en Hurom.es o en els nostres venedors autoritzats. Cadastre-es online conosc aqui.

Não oferim suporti pós-venda per a compres de venedors não autoritzats. Es você tiver dúvides sobre com autoritzar um venedor online, lligui per a +34 984 040 032.

Cobrim a maior part dos custes d’enviament per a serviços relacionats à garantia es você mora em território espanhol. Els clients europeus dos productes Hurom Espanya hem de pagar pèl enviament d’i per als nostres centres de serviço.


Quant tempo aixecarà per introduir aviat?

Depèn del problema, entre em contato conosc per saber mais.